Més de 60.000 compradors professionals han acudit des d’aquest dilluns a València per visitar els certàmens Fira Hàbitat València, Espai Cuina SICI, Textilllar Home Tèxtils Premium, Iberflora i Eurobrico. ALTRIAM ha estat prestant serveis de comunicació i màrqueting per a Iberflora, i de xarxes socials i coordinació de la passarel·la de novetats per a Eurobrico.
La dada suposa un creixement al voltant del 10% sobre els resultats obtinguts en les últimes edicions de les cinc fires. Sobre un 15% d’aquests visitants han estat estrangers, procedents de més de 70 països.
Amb la celebració simultània de Fira Hàbitat València, Textilhogar, Espai Cuina SICI, Iberflora i Eurobrico, Fira València s’ha convertit a la seu de l’esdeveniment firal més rellevant de la indústria espanyola el 2024. Durant aquesta setmana, més de 1.600 marques han ocupat 150.000 metres quadrats d’exposició per mostrar les novetats principals dels seus sectors als més de 60.000 compradors professionals que finalment han visitat els cinc esdeveniments.