
La Fira del Llibre de València ha iniciat aquest cap de setmana la seua programació digital, coincidint amb el Dia de les Llibreries, 13 de novembre, que es celebra a les llibreries valencianes amb activitats digitals i en format físic, sorpreses i descomptes del 5% en llibres. ALTRIAM està col·laborant amb la Fira tant en la confecció del programa com en la seua difusió a travès de les xarxes socials de la Fira i en la presentació de les diferents activitats online.
En el primer cap de setmana d’activitats la Fira ha aconseguit més de 5500 espectadors digitals durant el seu primer cap de setmana, distribuïts a les diferents xarxes socials. Les activitats més seguides han sigut la presentació del llibre A prueba de fuego, de Javier Moro, amb 1300 visualitzacions, i els debats de “Poesia a la xarxa”, que va comptar amb la presència dels poetes Joan Deusa, Teresa Pascual, Inma López Pavia, Francesc Mompó i Josep Micó; i Llibertat d’expressió, amb la participació de Joan Sala, editor de Comanegra, i Toni Mollà, periodista i sociòleg, els dos debats amb més de 1000 visualitzacions.
D’altra banda, els formats més seguits han sigut els directes de Twitter, amb 3500 espectadors, i de Facebook, amb 1800 visualitzacions totals. A més, durant el dies previs i el cap de setmana, s’han aconseguit més de 300.000 impressiones en Facebook, Instagram i Twitter. Els vídeos, que després s’allotgen al nou canal de YouTube Fira del Llibre de València TV, Facebook i Twitter, permeten que l’usuari puga seguir les activitats en qualsevol moment.